Vem kan använda samtalsloggen?
- Inkluderad för organisationer med växelpaketet Unlimited
- Inkluderad för organisationer med växelpaketet Light när de har köpt tilläggstjänsten analytics
Vad är samtalsloggen?
Vår samtalslogg är ett kraftfull verktyg där du kan hitta all information du behöver gällande samtalen inom organisationen. Du kan söka på samtal för en användare eller en svarsgrupp. För att lära dig mer om en specifik del, klicka dig vidare bland länkarna nedan.
Åtkomst till samtalsloggen
-
Samtalsloggen är tillgänglig för alla användare i organisationen. En användare kan se deras egna logg och inte andras.
-
En agent i en svarsgrupp kan se alla samtal i loggen som tillhör gruppen hen är agent i. En supervisor har tillgång till alla grupper de hanterar.
-
Du kan enbart se statistiköversikten för de svarsgrupperna du är en del av. En supervisor har tillgång till översikten i de grupperna hen hanterar.
Sökåtkomst till samtalloggen
-
För att kunna söka på andra användare behöver du ha behörigheten telefonisystem eller vara tillagd i gruppen fullständig sök- & uppspelningsbehörighet
-
För att kunna söka på alla svarsgrupper behöver du ha behörigheten telefonisystem eller vara tillagd i gruppen fullständig sök- & uppspelningsbehörighet
Kommentarer
0 kommentarer
Artikeln är stängd för kommentarer.