Insights

Vobbiz Support
  • Uppdaterad

Vem har åtkomst till Insights?

  • Alla användare med behörigheten Insights kan se och redigera inställningarna

Insights är en tilläggstjänst som kan köpas till, det gör du så här.

Öppna upp Insights

  • Klicka på SETTINGS GEAR.svg välj din organisation och expandera listan INTEGRATIONS.svg insights

Integrationer

Genom att ansluta en integration till Insights kan du få extra information vid inkommande samtal.

Sortera prioriterings-ordning bland integrationerna om du har flera via drag and drop DRAG.svg

Anslut en integration

  • En anpassad (custom) webhook kan användas för att göra en nummeruppslagning mot ett system, vilket gör att du kan få information om inringaren direkt i appen eller för att hantera samtalsinspelning externt.

    För att lägga till en anpassad webhook, vänligen kontakta oss för mer information.

  • När du har anslutit HubSpot kommer samtal automatiskt loggas från appen direkt i HubSpot. Du kan också:

    • Få information om inringaren vid samtal
    • Expandera personen i HubSpot
    • Lägga till en ny anteckning, uppgift, möte eller samtal
    • Visa och expandera aktiviteter i appen
    Integrera HubSpot
    1. Klicka på ADD SQUARE.svg
    2. Välj HubSpot
    3. Namnge integrationen och klicka på anslut
    4. Nu öppnas en sida i din webbläsare
    5. Logga in med dina uppgifter (om du inte redan är inloggad)
    6. Välj ett konto
    7. Klicka koppla

    För att kunna integrera HubSpot med appen behöver du ha antingen App marketplace permission eller Super Admin permission i Hubspot

  • När du har integrerat Upsales kommer du se på kontaktkortet om personen finns i ert kundregister. Du kan också:

    • Få information om inringaren vid samtal
    • Expandera personen i Upsales
    • Visa och expandera affärer, möten och aktiviteter i appen
    • Direktlänk till kontakten i Upsales
    Integrera Upsales
    1. Klicka på ADD SQUARE.svg för att ansluta en ny integration
    2. Välj Upsales
    3. Namnge integrationen (Valfritt namn, förslagsvis "Upsales")
    4. Hämta en API-nyckel i Upsales
    5. Fyll i den i appen
    6. Klicka på Anslut
  • När du har anslutit Zoho kan du välja att automatiskt logga samtal. Du kan också:

    • Få information om inringaren vid samtal
    • Expandera personen i Zoho
    • Lägga till en ny anteckning, uppgift, möte eller samtal
    • Visa och expandera aktiviteter i appen
    Integrera Zoho
    1. Klicka på ADD SQUARE.svg
    2. Välj Zoho
    3. Namnge integrationen och klicka på anslut
    4. Nu öppnas en sida i din webbläsare
    5. Logga in med dina uppgifter (om du inte redan är inloggad)
    6. Acceptera att appen hämtar och lämnar data
  • När du har anslutit Lime CRM kommer samtal automatiskt loggas från appen direkt i Lime. Du kan också:

    • Få information om inringaren vid samtal
    • Expandera personen i Lime
    • Länk för att lägga till deal, historik & att göra
    • Visa och expandera aktiviteter i appen
    Integrera Lime
    1. Klicka på ADD SQUARE.svg
    2. Välj Lime CRM
    3. Namnge integrationen
    4. Ange er "Klient-URL" som hittas under Profil -> API dokumentation.
    5. Generera en API-nyckel via Lime och klistra in i appen
    6. Klicka på anslut
    7. Klicka EDIT PEN.svg integrationen du precis anslutit, toggla på logga samtal automatiskt

    För att kunna integrera Lime CRM med appen behöver du vara administratör i Lime.

  • När du har anslutit SuperOffice kommer samtal automatiskt loggas från appen direkt i ert CRM. Du kan också:

    • Få information om inringaren vid samtal
    • Expandera personen i SuperOffice
    • Länk för att lägga till deal, historik & att göra
    • Visa och expandera aktiviteter i appen
    Integrera SuperOffice
    1. Klicka på ADD SQUARE.svg
    2. Välj SuperOffice
    3. Namnge integrationen
    4. Klicka på anslut
    5. En flik i din webbläsare öppnas med SuperOffice
    6. Godkänn integrationen
    7. Klicka EDIT PEN.svg integrationen du precis anslutit, toggla på logga samtal automatiskt

    För att kunna ansluta SupperOffice behöver du vara antingen Administratör, Superuser eller System User

Var denna artikel till hjälp?

0 av 0 tyckte detta var till hjälp

Har du fler frågor? Skicka en förfrågan

Kommentarer

0 kommentarer

Artikeln är stängd för kommentarer.