Vem har åtkomst till analytics?
- Pro-användare i en organisation med växelpaketet Unlimited
- Pro-användare i en organisation med växelpaketet Light kan köpa tilläggstjänsten analytics
Öppna analytics
- Klicka på
och välj fliken analytics
I många fall är det mer kostnadseffektivt att uppgradera växelpaketet från Light till Unlimited istället för att köpa tilläggstjänsten som är inkluderad i paketet.
Generell information
-
Analytics är en smart tjänst som gör att du kan analysera era ringflöden för att effektivisera er verksamhet. Välj mätvärden efter era KPI:er och kom igång direkt!
-
Pro-användare med rättigheten telefonisystem kan se och analysera alla svarsgrupper i organisationen oavsett om de är en agent, supervisor eller ingenting i någon av grupperna.
-
Du behöver ha behörigheten konto för att kunna köpa tilläggstjänster.
Så här använder du analytics
- Välj grupp eller grupper du önskar att analysera
- Välj önskat datumintervall
- Justera metrikerna (vid behov) genom att klicka på
- Justera tidsintervall & tröskelvärden (vid behov)
Djupdyk i analytics
-
Genom att klicka på
kan du välja att inkludera eller exkludera olika samtalstyper
-
När du använder tröskelvärden blir det enkelt för er att se om ni svarar enligt uppsatta KPI:er. Fyll i ett värde i sekunder så ser du att datan i diagrammen skiftar mellan grönt och rött.
Kommentarer
0 kommentarer
Artikeln är stängd för kommentarer.