Vem har åtkomst till IVR:er?
- Alla användare med behörigheten telefonisystem kan se och redigera inställningarna.
Hantera IVR-inställningarna
- För att gå in i IVR-inställningarna, klicka
-> din organisation ->
telefonisystem -> knappvalsmenyer
Grundläggande information om knappvalsmenyer (IVR)
Välkommen hit, vi sätter igång med det grundläggande.
Vad är en IVR?
En knappvalsmeny eller IVR är en funktion i företagsväxlar som låter inringaren gör val via en förutbestämd meny så att de kan hamna på rätt avdelning direkt. Valen görs via knappsatsen i telefonen.
Inkluderat i ditt växelpaket
I växelpaketet din organisation har aktivt är knappvalsmenyer inkluderat, hur många det är beror på vilket paket ni använder.
Växelpaket | Svarsgrupper | IVR | Agenter | Supervisors |
---|---|---|---|---|
Light | 2 | 2 | Obegränsat | Obegränsat |
Unlimited | Obegränsat | Obegränsat | Obegränsat | Obegränsat |
I många fall är det mer kostnadseffektivt att uppgradera ert växelpaket (ACCOUNT) från Light till Unlimited istället för att köpa till ytterligare svarsgrupper och eller IVR-menyer
Köp, skapa ny eller redigera befintliga IVR-menyer
För att köpa till flera, skapa nya eller redigera IVR-menyer, följ guiden här.
IVR (knappvalsmenyer) för Supervisors
Om du är Supervisor har du möjlighet att söka upp IVR-menyn (knappvalsmenyer) och se hela samtalshistoriken som är kopplad till den.
Endast Pro-användare kan vara supervisor i en IVR (Knappvalsmeny)
Kommentarer
0 kommentarer
Artikeln är stängd för kommentarer.